By ja... For you ( dla was )

Hejka! ;*
Mam nadzieję, że mój blog spodoba wam się.
Bardzo się starałam, ale sami oceńcie, co o nim myślicie.
Jeżeli chcesz napisać coś obraźliwego,... zostaw to dla siebie.!
Założyłam ten blog, aby pisać o koniach, swoim życiu, upadkach, angloarabach i.t.p...
Więc czytajcie, oceniajcie i piszcie!
Niektóre posty są długie, ale nie musicie czytać całości jak nie chcecie.
Moje cechy charakteru:
-miła ( chyba )
-kochająca konisie ( napewno )
-ambitna ( raczej )
- i wiele innych .
:333 Pozdrawiam
Karola ; )
P.S- Jak ktoś chce dedykację na tytule ( blog lub wiad. powitalna ) , pisać . . .
Powered By Blogger

Chcesz coś wyszukać?! Na dole jest wyszukiwarka google. . .

piątek, 8 stycznia 2010

Konisie z Brzózek















Herbatka i Dax







D'artagnan

i Daxi Man
















Daxi Man













Iland i Jordan






Daxi i Franek ( niżej )























Franek, Daxi, Daxi, Kiti, Franek, Daxi Man, Orient

( Od góry )



























Mam nadzieję, że dacie radę się rozczytać w razie czego napiszę Wam pod spodem :
1.Daxi i Herbatka
2.Daxi i D'artagnan
3.Daxi
4.Iland i Jordan
5.Daxi i Franek
6.Franek i Daxi
7.Daxi i Kiti
8.Franek i Daxi
9.Orient

Opisy do zdjęć :
1.Zawody Mikołajkowe w Brzózkach. Wjazd na parkur - Daxi Man; Najłatwiejszy koń w Brzózkach, rasa : angloarab
2.Moje kochanie patrzy ślicznym oczkiem na świat...Musi być piękny z oka konia. ; Piękny, ale chory... ; (
3. Lato,,, skoki na Daxie
4.Iluś i Jorduś. Piękni. ; *
5.Daxi rusza, a Frędzel <<>> dopiero wstaje.
6. Lord Piros tarzanem. Daxi miśkiem .
7.Jeden z pokazów jeździeckich- oczywiście Daxuu. Kiti, ruda.
8.A ty co Franku ?! Dax wybija się z zapasem ; * .
9. Dużżży jesteś, a Lucky taki mały.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz