By ja... For you ( dla was )

Hejka! ;*
Mam nadzieję, że mój blog spodoba wam się.
Bardzo się starałam, ale sami oceńcie, co o nim myślicie.
Jeżeli chcesz napisać coś obraźliwego,... zostaw to dla siebie.!
Założyłam ten blog, aby pisać o koniach, swoim życiu, upadkach, angloarabach i.t.p...
Więc czytajcie, oceniajcie i piszcie!
Niektóre posty są długie, ale nie musicie czytać całości jak nie chcecie.
Moje cechy charakteru:
-miła ( chyba )
-kochająca konisie ( napewno )
-ambitna ( raczej )
- i wiele innych .
:333 Pozdrawiam
Karola ; )
P.S- Jak ktoś chce dedykację na tytule ( blog lub wiad. powitalna ) , pisać . . .
Powered By Blogger

Chcesz coś wyszukać?! Na dole jest wyszukiwarka google. . .

sobota, 2 stycznia 2010

Sylwester 2010 !

W dniu Sylwestra było bardzo "FAJOWO"...Przyszły do mnie koleżanki na noc.Była to Agata i Indzia ( Ingrid ) . Z mamą i dziewczynami ok. 04:00 skończyłyśmy grać w "Scrabble", wcześniej grałyśmy w Twisteraaa.Spać poszłam ok. godziny... 06:00, spałam do 10:00!Ale śpioch ze mnie... ; )
O godzinie zerowej wyszliśmy wszyscy przed klatkę ( schodową ) i oglądaliśmy fajerwerki.
Było dużo rodzai m.i.n .:
-wybuchowe,...
-żuczki,...
-bączki,... i.t.p...
Zdjęcia dodam w części drugiej ( bez tekstu ) " Sylwester 2010 ! ". . xD
Pozdrawiam Was Serdecznie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz