By ja... For you ( dla was )

Hejka! ;*
Mam nadzieję, że mój blog spodoba wam się.
Bardzo się starałam, ale sami oceńcie, co o nim myślicie.
Jeżeli chcesz napisać coś obraźliwego,... zostaw to dla siebie.!
Założyłam ten blog, aby pisać o koniach, swoim życiu, upadkach, angloarabach i.t.p...
Więc czytajcie, oceniajcie i piszcie!
Niektóre posty są długie, ale nie musicie czytać całości jak nie chcecie.
Moje cechy charakteru:
-miła ( chyba )
-kochająca konisie ( napewno )
-ambitna ( raczej )
- i wiele innych .
:333 Pozdrawiam
Karola ; )
P.S- Jak ktoś chce dedykację na tytule ( blog lub wiad. powitalna ) , pisać . . .
Powered By Blogger

Chcesz coś wyszukać?! Na dole jest wyszukiwarka google. . .

niedziela, 17 stycznia 2010

Więcej o konkursie .

Jak już wiecie robię konkurs blogowy.Zgłaszajcie się w komentarzach , ale jak chcecie inny konkurs to pisać w zgłoszeniu konkurs 2 .Konkurs polega na tym, że ocenię wasze blogi i wyróżnię 3 najlepsze .Nie muszą być o koniach.Resztę napiszę jutro...ok ?
Wiem, że tak !
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz