By ja... For you ( dla was )

Hejka! ;*
Mam nadzieję, że mój blog spodoba wam się.
Bardzo się starałam, ale sami oceńcie, co o nim myślicie.
Jeżeli chcesz napisać coś obraźliwego,... zostaw to dla siebie.!
Założyłam ten blog, aby pisać o koniach, swoim życiu, upadkach, angloarabach i.t.p...
Więc czytajcie, oceniajcie i piszcie!
Niektóre posty są długie, ale nie musicie czytać całości jak nie chcecie.
Moje cechy charakteru:
-miła ( chyba )
-kochająca konisie ( napewno )
-ambitna ( raczej )
- i wiele innych .
:333 Pozdrawiam
Karola ; )
P.S- Jak ktoś chce dedykację na tytule ( blog lub wiad. powitalna ) , pisać . . .
Powered By Blogger

Chcesz coś wyszukać?! Na dole jest wyszukiwarka google. . .

niedziela, 3 stycznia 2010

Cudna jazda na Imelce...

Dzisiaj ( 03.01.10r ) jeździłam na Imelce, która jest bardzo wygodna we wszystkich chodach.
Jazdę prowadziła p. Ola.
Dużo skakaliśmy i galopowaliśmy.
Nie od początku jeździłam na Imelce...Na stęp i pierwszy kłus jeździłam na Pitolu, ale za chwilę przesiadłam się.Skakaliśmy 40cm ( skaczę wyższe <<120>> ), szkoda...
Imelka strasznie nakręcała się, kiedy widziała przeszkodę i wyrywała strasznie szybkim galopem <>! Lubię takie tępo..., kiedy koń jest wygodny. Mam nadzieję, że w środę również będę jeździła na Imelce lub moim koffanymm...Daxie! ; )
Jeździła zebrana, nawet na skokach.
Ale niestety... 3 razy miałam złą nogę w kłusie... ; (
Ale i tak było bardzo fajnieeee.
Dużo jeździliśmy bez strzemion, aby wyćwiczyć trochę mięśnie u nóg... Najcięższy był chyba kłus anglezowany... Galop i kłus ćwiczebny był dość łatwy, ale Imelson nie chciał galopować... W końcu ją zmusiłam do wymuszonego galopu!
x D.
Kiedy indziej wstawię zdjęcia koni z Brzózek.
Jest tam:
Jordan, Imelka, Daxi Man, Kora, Halerz, Danvil, Rewia, Co-Pilot, Czandra, Jet-Set , Apollo, Tercet, Korsyka, Bazyl, Iland, Maverik, Herbatka, Marwin, Smyk, Turmalin, Lucky, Optimus-K, D'artagnan,Lord Piros, Pitol, Golhard, Ordal, Orient, Duet, Wicherek, Comic, Nikifor, Karolek, Kiti, Kamelia, Mekka, Kirasjer, Bachus, Razwiet, Jaśmin...

3 komentarze: