By ja... For you ( dla was )

Hejka! ;*
Mam nadzieję, że mój blog spodoba wam się.
Bardzo się starałam, ale sami oceńcie, co o nim myślicie.
Jeżeli chcesz napisać coś obraźliwego,... zostaw to dla siebie.!
Założyłam ten blog, aby pisać o koniach, swoim życiu, upadkach, angloarabach i.t.p...
Więc czytajcie, oceniajcie i piszcie!
Niektóre posty są długie, ale nie musicie czytać całości jak nie chcecie.
Moje cechy charakteru:
-miła ( chyba )
-kochająca konisie ( napewno )
-ambitna ( raczej )
- i wiele innych .
:333 Pozdrawiam
Karola ; )
P.S- Jak ktoś chce dedykację na tytule ( blog lub wiad. powitalna ) , pisać . . .
Powered By Blogger

Chcesz coś wyszukać?! Na dole jest wyszukiwarka google. . .

poniedziałek, 4 stycznia 2010

Błędyyy. xDee


Hejjj.
Jeżeli widzicie błędy w postach to bardzo przepraszam...
Co tam u Was? [ ... ] Mam nadzieję, że dobrze i nic sobie nie porobiliście <> po feriach!
xDee.
Mam straszne zakwasy po treningu... Może macie jakieś dobre rady?
Przygotowywuje właśnie konkurs blogowyy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz